In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul In care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna In termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre ALCANT BUSINESS GRUP SRL.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. În situaţia în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea Livrarea produselor, din preţul de restituit se vor reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări).
Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formularului de Retur<-(apasa si descarca) şi expedierea acestuia pe adresa office@dormitoruldevis.ro.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data acceptării returului de către ALCANT BUSINESS GRUP SRL. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale, să nu fie purtate sau deteriorate; integritatea documentelor însoţitoare). Coletul trebuie să conţină şi Formularul de Retur completat cu toate informaţiile necesare.
Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul Fan Courier, şi nu prin intermediul Poştei Române.
Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului.
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa ALCANT BUSINESS GRUP (tel 0770.188.542, Str. Calea Bucurestilor, nr. 242 A, Otopeni/Ilfov) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către ALCANT BUSINESS GRUP. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.