POLITICA DE RETUR
In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul In care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna In termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre ALCANT BUSINESS GRUP SRL.
Cheltuielile directe de
returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. În situaţia în care
cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile
explicate la secţiunea Livrarea produselor, din preţul de restituit se vor
reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei
livrări).
Pentru exercitarea dreptului
de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin
completarea Formularului de Retur şi expedierea acestuia pe adresa office@dormitoruldevis.ro.
Rambursarea sumelor se va face
în cel mult 30 de zile de la data acceptării returului de către ALCANT BUSINESS
GRUP SRL. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie
în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale, să nu
fie purtate sau deteriorate; integritatea documentelor însoţitoare). Coletul
trebuie să conţină şi Formularul de Retur completat cu toate informaţiile
necesare.
Pentru a putea soluţiona cât
mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi
produsele prin intermediul Fan Courier, şi nu prin intermediul Poştei Române.
Cumpărătorul poate opta pentru
înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care
doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile
cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client. Înlocuirea cu un
produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la
primirea coletului.
Rambursarea contravalorii
produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin
transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Daca vi s-a
livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte,
contactaţi într-un interval de 72h echipa ALCANT BUSINESS GRUP (tel
0770.188.542, Str. Calea Bucurestilor, nr. 242 A, Otopeni/Ilfov) pentru a
reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un
produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur şi de transport pentru
produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către ALCANT BUSINESS
GRUP. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la
primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.